Map leerzorg hoofdstuk 8

(Leer)stoornissen (her)kennen en aanpakken. Do's en don'ts bij (leer)stoornissen.

Specificaties:

  • Tool: van ons
  • Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar), secundair onderwijs (12-14 jaar), secundair onderwijs (14-18 jaar), basisonderwijs (9-12 jaar)
  • Diagnose: ADHD, ADD, autisme/ASS, hoogbegaafdheid, dyscalculie, dyslexie, dyspraxie/DCD, NLD, dysfasie, leerproblemen
  • Domein: leren studeren, organisatie klas en school, rekenen / wiskunde, socio-emotioneel, aandacht en concentratie, talen, lezen, schrijven, structuur, intelligentie, gedrag, motivatie, motoriek, spelling, visueel-ruimtelijk
  • Aard: theoretischpraktisch

Terug naar bibliotheek

Gegevens
  • Auteur artikel:
  • Datum toegevoegd:
  • Download: PDF